dagen efter slaget

det kanske inte var så smart att gå ut igår kom jag på runt 9 snåret, jag hade ont i magen och kände mig allmänt seg, men bestämde mig för att ta mig i kragen och så gick jag & Sanna på förfest med Linda, Bella, Emilia & Lilita vilket var kul med allsång till Tenecious D, inte vackert men vad gör det när man är glad? vidare sen till otten där jag hade jättekul förutom att man gång på gång blir så jävla trött på att krogen är rena köttmarknaden. kan man inte bara gå ut och ha kul med sina vänner utan att alla ska vara så på för att ragga? det är verkligen rena hormonkaoset ute jämt. det är väl inte dom bästa exemplaren av män man hittar där apfulla tycker jag inte.

nu ska jag ut och gå, sen ska Sanna och jag se melodifestivalen ikväll.


Kommentarer
Postat av: Lilita

jag sjöng så äckligt bra! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback