don't know which way to go

gud vad länge sen det var jag satt vid datan. men man hinner liksom inte. idag är det äntligen vårigt ute igen, jag var ute och gick innan frukosten. idag är jag ledig, från jobbet iallafall men jag ska skriva på min ansökan som jag aldrig lär komma nånvart på, och träna.

det har kännts som ett stort jäkla anti-klimax dom senaste dagarna. jag har vart trött, seg, släpat benen efter mig och huvudet har inte alls vart med på jobbet. ska jobba hela helgen vilket gör att det känns ännu jobbigare, men jag får nog två mysiga kvällar med Simon då iallafall som håller mitt humör uppe och så kommer mormor & morfar hem på lördag, tiden har gått så fort. SNART SOMMAR? :)



I needed you
to stop me from making a wrong decision
at seventeen, when the cold of the world had my back up against the wall
I need, I needed you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback