en tanke sådär

jag kom på en sak när jag läste Fredricas blogg förut, alla som precis fått körkort tycker att det är kul att köra bil. jag kan verkligen inte komma ihåg att jag tyckte det. jag TYCKER INTE DET ÄR ROLIGT att köra bil, det är ju bara nödvändigt för att slippa åka buss till jobbet osv. plus att eftersom jag blivit påkörd EN gång så tror nån del av mitt huvud att jag ska bli påkörd VARJE gång. så därför sitter jag med hjärtat i halsgropen varje gång jag möter en lastbil eller ser en komma från sidan. nae, jag tycker att bilar & framförallt lastbilar är fan djävulens påfund. längtar tills jag flyttar till stan & kan ta cykeln överallt eller gå..


Kommentarer
Postat av: Fredrica

Jag har också blivit livrädd för lastbilar sedan det där hände för dig, tänker på det så fort jag möter en lastbil. Men förutom det tycker jag fortfarande det är roligt att köra bil ;D

2008-02-03 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback