i wish someone could stop this madness

så var det fredag igen :) jag och Sannis var på stan och handlade presenter till Hanna och Evelina, nu kan jag ju inte skriva här vad vi köpte men vi själva skulle iallafall blivit nöjda haha. Ikväll ska vi på födelsedagskalas till Hanna och imorgon till Evelina.

känner mig inte direkt sugen på att gå ut, vill helst krypa ner under täcket ikväll med min sjukling till pojkvän som jag hoppas är frisk idag och titta på nån film men får se hur jag gör, kanske blir sugen när vi väl är hos hanna & föfestar ikväll, tjejerna brukar ju kunna få upp mitt humör. känner mig bara så seeeg, jag har säkert nån infektion på gång jag med. kanske känns bättre efter spinningen sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback