she want that lovey dovey lovey dovey kiss kiss kiss kiss

idag är det inte vårigt, det är grått och det är typ så jag känner mig med. ska åka och träna innan jobbet, hoppas det hjälper med lite endorfiner. nu har jag ju varit ledig, då är det alltid lika segt att gå och jobba igen. kanske skulle ta en solning efter jobbet och låtsas att det är riktig sol, det kanske hjälper, nu är jag lika blek som hela det här halv-vinter vädret ungefär...

shoppade massa fint igår iallfall, bland annat nya fräscha träningskläder, vem sa att saker inte gör en lycklig? inte var det jag iallafall.. :)

imorgon ska jag nog med Malin till sthlm, fastän jag borde sätta lås på min plånbok då. på fredag ska jag festa med jocke & dom andra gamla samhällarna, for good old times :) och Sanna är redan igång och tjatar om att jag ska med ut på lördag, men det får fredagens äventyr avgöra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback