Turkiet och beslutsångest

ska boka resan till i sommar, eftersom jag är förälskad i Turkiet så blir det Turkiet igen, Cesme den här gången. men jag vet inte om jag ska boka en eller två veckor, och att diskutera med Simon via sms när han åker snowboard är inte det lättaste heller. det kommer sluta med att han säger att jag får bestämma, och jag kan inte bestämma.

jag har två alternativ:
1. åka dit samtidigt som min familj som åker en vecka och sen stannar han & jag en vecka till. blir ju dyrare men en vecka kändes för kort förra gången.
2. åka en vecka nu i juli och sen hinna göra nåt mer den veckan som är kvar på semestern, och så kan vi åka utomlands igen nån vecka i typ september som förra året. om det är 40 grader i juli kanske en vecka räcker då & så kan man åka en gång till? då får man ju två semestrar..

hmm, det är frågan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback