drömlös sömn önskas

både igår natt och inatt drömde jag sjuka drömmar. igår natt drömde jag att jag var gravid i nionde månaden och att förlossningen inte började så jag skulle få åka till sjukan så skulle dom sätta igång mig (säkert drömt om det bara för att dom fick starta en av kollegorna för att hon var försenad typ sympatidröm) och jag satt på köksgolvet hemma med megastor mage och bara tjöt hysteriskt för att jag inte ville ha barn för jag var bara 19 år och inte hade hunnit utbilda mig och skulle få sluta jobba osv.. helt förstörd var jag tills Simon började knuffa på mig och säga "öh hörredu" tills jag vaknade och fattade att jag låg och gnällde ashögt.

sen inatt då så drömde jag att jag var vilse i Thailand, jag skulle egentligen hitta tillbaka till vårt hotell i Turkiet men jag var alltså på fel strand i Thailand istället och det är ju ganska långt emellan så jag blev ganska upprörd. men då hittade jag en trevlig datanörd som uppmuntrade mig och sa att det är bara att gå runt hela ön i Thailand så kom man till rätt strand i Turkiet och sa att jag kunde åka buss men det kom aldrig några bussar så då hittade jag en thailändare som jag fick springa efter hela vägen till Turkiet men eftersom det var en dröm så gick det ju rätt fort sen kom jag in på hotellet som var fel hotell och inte gick att ta sig ut från för det var glas överallt.så jag och thailändaren fick slå sönder en vägg och kuta därifrån och sen till slut hittade jag rätt hotell och fick fläta håret på thailändaren som tack.

jag var rätt utmattad när jag vaknade. kanske skulle införskaffa såna där sömntabletter som ger drömlös sömn, kanske skulle va nåt. eller en psykolog

image545


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback