I'll be tasty tasty, I'll be laced with lacey, it's so tasty tasty, it'll make you crazy

hade knappast trott att jag skulle orka med nån utgång efter fem dygn i fjällen, men jag var nog mer festsugen när jag kom hem än när jag åkte, en rastlös själ som jag vill inte sitta inne i en stuga om kvällarna haha.  
åt god mat, tacorullar, som simons mamma gjorde igår kväll sen efter många om och men bestämde vi oss för att fixa till oss o åka in till stan och möta upp Jocke & resten av gänget för en kväll på Palace. det var inte så mycket folk men självklart var det roligt ändå, vi lyckas alltid ha kul.

kul att träffa Fredrik igen, och Lelle så klart det var jättemysigt. roligaste med att gå ut är när man träffar massa härliga personer man inte träffat på länge. Elin och Sofie från jobbet var också ute och röjde, Sofie självklart vid livebaren där man alltid hittar henne! en lyckad kväll, nu känner jag mig inte lika rastlös längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback