une menage a trois pour monseiur Persson

Anton + Dennis + nån mer ska åka till italienska alperna v 8 och nu har vi haft en av våra msn-diskussioner, som iofs aldrig leder nånvart men det är alltid trevligt ändå.

jenny | but i'm all grown up now, updated and graduated säger:

härligt

Anton säger:

japp

Anton säger:

Ser jag detta som en intresseanmälan?

jenny | but i'm all grown up now, updated and graduated säger:

bara killar?

Anton säger:

jag dennis + nån mer

Anton säger:

Så kan ju vi ha sex bland snödrivrna och så jenny, det låter väl bra?

jenny | but i'm all grown up now, updated and graduated säger:

jag undrar vad blivande mrs persson tycker om det, jag har hört ryktas att du skaffat en flamma?

Anton säger:

hon behöver inte veta ngt, omvärlden ar ju alltid kvävt vår offentliga bortförkalring;D

jenny | but i'm all grown up now, updated and graduated säger:

det är sant iofs, vi har alltid lyckats slingra oss undan på ett eller annat sätt

Anton säger:

oh yeah

jenny | but i'm all grown up now, updated and graduated säger:

det är helt enkelt menat att det ska bli du och jag, anton

Anton säger:

ja, det verkar så bejb

Anton säger:

men vafan, inget jävla tramssnack, har du haft une menage a trois?

jenny | but i'm all grown up now, updated and graduated säger:

vafan anton

jenny | but i'm all grown up now, updated and graduated säger:

jag sparar mig till äktenskapet

Anton säger:

är det inte that kind of shit man inte ska spara

Anton säger:

jag är något av en sexualrelaterad relationsfilosof

jenny | but i'm all grown up now, updated and graduated säger:

jag beundrar din filosofi anton

Anton säger:

tack

Anton säger:

nae men back to business då



Hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback