Vemdalen

Hyrde snowblades, som jag aldrig har åkt förr men det var skitkul, roligare än slalom. det var fint i backarna, mycket snö och jättefin stuga.
men jag saknade mina vänner på nyår för jag vet hur hysteriskt kul vi skulle ha haft med massa skratt dans och sång! men det tar vi igen, hoppas iallafall att ni hade en mysig nyårsafton tjejer och att ni festade lite åt mig också.

nu har jag åkt på att få så sjukt ont i smalbenen av blades åkningen, hade så ont att jag tjöt sista dagen, det är ingen soldat i mig inte..

image528

image526

image525
vårat rum

image527

image529
white wine my favourite

image530
vi
image531

image532
korvgrillning

image533
en snygging <3
image534

image535
från liften
image536

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback