you got nothing on me

jag har inte avlagt några direkta nyårslöften. det enda som jag bestämde med mig själv på nyårsafton när jag stod och tittade på fyrverkerierna är att:
 - jag ska från och med nu inte umgås med folk som inte ger mig nåt
- jag ska inte göra sånt jag inte mår bra av / trivs med

så svårt kan det väl inte vara. life's too short för att göra sånt som inte ger en något. (om det inte gäller jobb t ex som ju är nödvändigt, men bortsett från det varför gör man inte helt enkelt bara det som man mår bra av?) jag ska inte fejka, jag ska inte umgås med folk jag inte klickar med och tänka att det kommer med tiden för det gör det ju inte, jag har ju redan en massa roliga vänner som jag har kul med och en underbar kille som jag kan prata om allt med, varför då slösa tid på annat? inte så att man ska sluta prova nya saker, men jag ska inte försöka vara nåt jag inte är och inte pressa mig själv till saker jag inte vill bara för att folk ska gilla mig. just that simple.

image540


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback