born in a world where love survives

det blev utgång igår fastän det inte skulle bli så, och min mage har väckt mig sen halv åtta i morse. bara att ge upp att försöka somna om. igår kväll struntade vi i att gå på förfesten som vi skulle från början, köpte med oss kyckling, potatissallad och bröd och åt middag sittandes på en omonterad soffa med plast på och tallrikarna på tv-bänken. höjden av bekvämlighet med andra ord!

sen drack vi lite vin och lite öl och lite likör 43 med mjölk och runt ett kom vi på att vi ville gå ut i alla fall så jag gjorde en "sikta mot stjärnorna" och fick göra iorning mig på 10 minuter sen sprang vi ner till hugo. där träffade vi lite blandat med folk och sen gick vi hem och åt i sängen. nu ska vi äta lite frukost sen måste jag kolla hur det blir ikväll om vi ska ha nån get-together med jobbisarna. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback