"det är såna som hon som ger blondiner dåligt rykte"

kom att tänka på en sak, det verkar bo ett riktigt mongo-par vid oss. eller killen var väl rätt harmlös men tjejen verkade helt skum, dom satt på gården idag på en filt, mysigt liksom men helt plötsligt börjar tjejen asgarva jättehögt, då var jag ju tvungen att kolla lite mer noga. hon hade typ blonderat håret vitt och såg lite bimbo ut så jag tänkte att hon skrattar väl åt sitt eget skämt eller nåt men när jag kollar så sitter hon och spottar nånting dom äter på sin kille som sitter i bar överkropp och varje gång hon träffar på hans mage eller bröst med mat-grejen hon spottar så applåderar hon och skrattar jättehögt. det verkade liiite wierd måste jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback