get out of my out of my out of my head

när jag vaknade förut hade jag drömt en sån där riktigt jobbig dröm som gör att man har ont i magen och känner sig orolig när man vaknar. sen kan man inte skaka av sig den. och man vet inte om det bara var i drömmen man kände så eller om man gör det omedvetet och det börjar komma upp till ytan. går runt och tänker på det. förstör hela morgonen.

har vissa störningsmoment just nu som jag heller inte kan skaka av mig. det är ett dåligt tecken, sen får jag panik på att småsaker kan bli så huuuge irriterande för mig. blir typ förbannad på ingenting egentligen. kanske har pms, eller så är jag bara vrickad i huvudet. men det är nog bäst för mig själv att försöka tona ner det lite för jag vet hur jag är, annars kommer jag aldrig sluta störa mig på det och typ explodera ut ilska på det bara för att världen ska veta att JAG stör mig, sen kan jag lugna ner mig. varför är jag så jävla lost i huvet ibland?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback