i tried to live alone but lonely is so lonely alone

trodde jag skulle få en skön dag med att jobba morgon och gå en sväng på stan igår, HAHA juste! det var helt hysteriskt på jobbet med dubbelbokningar och för lite personal, fick stanna kvar och försöka ringa in personal och lösa allt krångel, kom inte härifrån förrän kl 18 svettig och helt slut av allt springande och stressande. vem är på humör och pigg på att gå ut då liksom? simon var så söt och handlade potatissallad och bagels och så stekte vi kyckling och åt ute på våran lilla gård där det typ verkar sitta folk 24/7. sen fick JAG välja film för jag orkade bara inte se nån thriller man måste koncentrera sig på efter den jobbdagen så vi såg supersugen och knaprade godis. den var ju förresten skitrolig!


love it när man kommer till jobbet på morgonen och nån har satt på kaffe, som camilla hade gjort idag och igår och man typ bara blir servad. och får vakna till. fan vad jag ville ligga kvar i sängen i morse. och vad skönt det skulle vara att ha ett vanligt jobb där arbetsveckan liksom tar slut innan nästa börjar, här går ju allt i ett kör. lucky you nine to five people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback