jag vill vill vill

ÅÅÅÅÅHHH jag vill åka igen! var inne på fritidsresor nyss och kollade, det får bara funka helt enkelt jag vill åka en gång till. egentligen kan man ju lika gärna boka en resa framåt nu redan, sista minuten blir ändå inte så himla mycket billigare om man vill ha specifierat hotell det är ju mest dom ospecifierade som är billiga typ flygstolar. jag vill åka till ett mysigt hotell med pool, nära stranden där man inte behöver gå många meter. inget festa-supa-ställe, bara ligga och sola, bada, äta och dricka. sitta på balkongen på kvällen och åka båt. haha det tog flera dagar i turkiet innan min mage var okej och då var det typ dags att åka hem men det har man ju redan glömt bort. och simon har ju faktiskt rätt, nu vet jag ju att jag klarar det och att det löste sig och gick okej.

meneeehh okej kan vi åka nu eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback