jaha sådärja

fan vad det är svårt att packa när man bor i kartonger med hälften av kläderna på ett ställe och hälften på ett annat. blir typ spontan packning, bara att lägga ner det man hittar. ska dock vara smart den här gången och bara ta med flipflopsen och vita tygskorna som jag redan gått in. inga pumps för dom kommer jag ändå bara dö på att gå hela kvällarna i, inga nya skor heller. så det här kanske blir första semestern utan bleedning skoskav. pappa jag lär mig!

checklist:
bikinis + handduk
solglasses
kläder
flipflops
böcker
mp3 + batterier
kamera + batterier
solkräm
shampoo, balsam
tandborste + andra neccessärgrejer
plattång (? ganska onödigt i värmen kanske)

tidning att läsa på planet köpt + en bok som verkade lite kul. bra musik på mp3n. inte laptopen dock, den får stanna hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback