less is more

just nu är det fest på badet som Ola och jag jobbar på. så jag slutar vid två-tre nångång, lite småtungt eftersom S och jag har varit igång hela dagen och till sent igår kväll, men det är roligt, festen är på utebadet och dj:n kör bra musik så tiden går fort, och dom som håller i festen är jättetrevliga. Ola och jag har en del livliga diskussioner också, då rinner tiden iväg som alltid..

förut kom det ett gäng tjejer som var fixade till tänderna, så uppklädda och uppsnyggade att dom inte kunde bada eller dansa utan bara sitter och se snygga ut, så kommer det en tjej i mjukisbyxor och vanlig t-shirt och börjar dansa helt grymt bra och knäcker hela deras ansträngda stil. less is more som man säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback