magen styr mitt liv

har varit hemma hos simon, eller hos hans föräldrar då men jag ska sova härhemma, jag orkar inte ens krångla med att sova där längre, det är lika bra att bara åka hem, så jag har kontroll över vad jag äter på morgonen och ifall, ifaaall det skulle bli sämre. för så är det ju jämt, känns som det är det mitt liv går ut på, att se varenda dag hur min mage mår och om jag kan göra nåt eller om det bara är att lägga ner sina planer. idag har jag verkligen haft ont hela dan, mornarna är alltid hopplösa och jag dör på det här snart. det är väl inte asdåligt  just den här perioden men det är inte bra, jag har kramper och jag mår illa. jag måste fixa tid hos dietist för det här går inte. aaaaaahh så nu ligger jag här själv och ska bara SOVA så det kanske är bättre imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback