my heart beats like a drum like a drum dum dum dum

idag var jag med Malin på stan, åt lunch som var asstora portioner men som vi båda lyckades smälla i oss ändå. vi hittade självlysande dekorationer till foppa-tofflor åt barn, dock en med texten I <3 satan, då var vi tvugna att garva ihjäl oss och åt det och störa dom i kassan.

sen köpte jag 3 par skor (mamma det behövdes och du behöver inte titta i min garderob mera)
ett par jeans shorts och bikini.
två skitsnygga ljus till bokhyllan för att fylla ut lite.

jag längtar så fruktansvärt mycket till turkiet och lediga dagar på landet veckan efter. jobbade kväll idag och är så trött på jobbet just nu så det kryper i kroppen bara jag tänker på det. nu ska jag göra iordning mig och krypa ner hos min älskling och imorgon ska jag gå på stan och leta kuddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback