neej!!!

shit, jag kom på en sak. tänk om vi inte får platser bredvid varandra, jag som hatar hatar hatar att flyga. som förra gången när inte jag fick sitta bredvid simon och jag började tjuta för jag blev så nervös och han frågade paret bredvid honom om dom kunde flytta en bit så jag inte behövde sitta själv med dom vägrade och jag typ satt där och tjöt. fast dom som satt bredvid mig var snälla och skämtade med mig tills jag samlade mig lite, sen hamnade vi framför dom på planet hem och då tyckte dom att jag var mycket coolare på hemvägen, haha. men ändå, flyga är äckligt och ännu äckligare om man får sitta bredvid främlingar..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, är min blogg bra? Blir så osäker. Är det något som fattas, bör ta bort... ?



tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback