så exakt

läste johannas blogg om hur hon sitter på kvällen efter jobbet och typ inte kan sluta vara irriterad på sånt som hänt på jobbet. haha exakt så är jag, jag typ kommer jämt hem och ältar saker halva kvällen, typ om nån kund varit otrevlig mot mig eller nåt sånt. som när cissi och jag jobbade och en kund försökte tvinga mig att gå ut i flipflops, shorts och linne på vintern bort till parkeringsautomaten som inte ens tillhör den här anläggningen och ringa numret som står där och anmäla att den var trasig för att han inte orkade. eller en annan gång när en kund inte hade utnyttjat sitt kort under giltighetstiden så det hunnit gå ut och han vart förbannad och bara började svära åt mig och "nu fan släpper du in mig". sånt kan man sitta och älta halva kvällen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback