sexy can i just pardon my manner

här kommer lite pics, så här ser det ut so far. det som behövs är lite tavlor + jag behöver köpa en ram till min marilyn monroe plansch. men det är beboeligt iallafall, och riktigt mysigt såhär på kvällen när det börjar mörkna ute!

   
1. matrum 2. sovrum 3. hallvägg




soffan + dom fina kuddarna jag fick av mamma idag :)


en sån här införskaffade jag också, tycker dom är så snygga. har legat på studsmattan hemma i trädgården idag och fått lite bikinimarks, tränat på friskis och pysslat lite till härhemma. nu ska vi varva ner, ta en kopp kaffe och honungsmelon framför Scrubs innan vi lägger oss.

Kommentarer
Postat av: Sanna

gu vad fint ni har det:) snart får ni allt ha en liten inflyttningsfest!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback