ska det vara såhär?

fick byta och jobba morgon idag eftersom Ida planerade bakfylla, i morse när jag skulle sätta lite färg på ögonfransarna för att inte skrämma iväg kunder med mitt livlösa ansikte så var ögonen helt svullna för jag var så trött. har druckit kaffe och proppat i mig frukost nu iaf.

igår kväll åkte min fina lampa i golvet och lampkupan sprack, då fick jag ett hysteriskt utbrott och gick ut i regnet och satte mig på en bänk som var blöt och typ grinade som i en film för att allt jämt ska gå så jävla dåligt och för att man inte kan köpa en ny lampa för då blir det inte samma sak. sen hade köttfärsen blivit kall och när simon värmde den i stekpannan så brände han typ hälften så det var ju en bra kväll.

dags att sortera och städa upp lite bakom kassan nu. krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback