turkmusik på andra sidan väggen

sitter och äter frukost och tittade precis ut genom fönstret. jag var liksom så inställd på regn and shit när jag vaknade så jag tittade inte ens ut, men det är ju sol! på min lediga dag!
gud hör bön skulle jag sagt om jag var troende.
efter tripp på stan kanske det blir att ligga i trädgården när jag kommer hem då istället för att rensa byrå.

tjejen som bor i lägenheten på andra sidan spelar ashög typ turkisk musik hela tiden. sent på kvällen med. fast det gör inte mig så mycket. än i alla fall. jag gillar faktiskt sån musik, det får mig att tänka på kvällarna utomlands när man går omkring och det spelas musik från alla barer och det är sådär ljummet i luften och bara så icke-svenskt. så glad stämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback