yeeeeeeeeeeeey

trööött. har hunnit med en hel del på min lediga dag. var med mamma och mormor och köpte växter till lägenheten, sen kom pappa och morfar och så fikade vi ute på gården, sen en rekordsnabb vända på stan, kebab till lunch, sen fick jag skjuts hem till sannapanna och så solade vi och badade i hennes pool, sen fick hon komma och kolla på lägenheten, sen har jag tränat två pass, core och ett vanligt friskispass och så har jag duschat, rakat benen, haft hårinpackning, filat naglarna, lagat mat och sett på desperate! man får inte slösa bort sin lediga tid.

jobb 10-18 imorgon, ska börja sända positiva tankar till mig själv redan nu så jag pallar med det. sen på fredag Kent! och nu kom min baby hem så nu ska jag pussa och krama på honom.

jag har världens bästa pojkvän, föräldrar och mormor&morfar!

Kommentarer
Postat av: malin

såg nu att du kommenterat.. jag har inte ställt till med något! bara trasslat till det lite ;)

när ska vi ses då?

2008-07-30 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback