åh vad jag är pigg och glad!

Palace igår var kul men himla trångt. vet inte vad jag sysslade med hela kvällen men jag hann knappt ens dansa nåt för jag minns att jag var upptagen av en massa diskussioner med en massa folk man inte träffat på länge. men det var skoj det med så.. det är skumt att jämt när man är lite på kanelen så är det typ jätteintressant helt plötsligt att prata med folk man aldrig pratar med annars om saker man inte är intresserad av egentligen.

jag somnade i soffan när vi kom hem och av nån anledning så blev jag skitsur när Simon sa att jag skulle gå upp och lägga mig så han gick upp själv och jag låg kvar där tills jag vaknade efter två timmar med smink och kläder på i värsta obekväma ställningen. det kändes inte så värt så jag tvättade av mig och gick och la mig men eftersom min käre pojkvän inte tål pollen och hade tilltäppta luftvägar eller nåt så lät han som en hel arme så jag vaknade hela tiden. klockan sju gick jag ner igen och la mig men då var det ju redan ljust ute och jag hade redan vaknat så då var det ju kört..

jag har sovit typ tre timmar och känner mig grinig. har ont i huvet, mina ögon svider och jag är TRÖTT. jag tänker sova hela eftermiddagen. nu ska vi åka till landet iaf.


Kommentarer
Postat av: malin

hej där, ledig nått i veckan?

2008-06-07 @ 21:37:47
Postat av: malin

yesbox, jag är ledig imorn (: kan ju höras sen då.

2008-06-08 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback