everytime i think of you i puke

fyfan vad jag stör mig och äcklas av Pete Doherty. jag fattar inte hur folk kan vara så sjukt överförtjusta i ett benigt knarkaroffer och jag fattar inte hur han nånsin fick vackra Kate moss på kroken och drog ner henne i skiten, spelar ju ingen roll även om nån för en gångs skull skulle ställa honom i en dusch och kamma hans stripiga fettiga hår för han skulle inte se bättre ut för det. jag fattart bara inte, det överstiger min förmåga hur han kan uppfattas som charmig? han måste vara jordens mest osunda människa. om man nu vill ha en rockig kille med knarkarlook så finsn det väl massa andra som åtminstone har generna på sin sida och inte ser efterblivna ut eller?!











nu har jag dessutom äcklat mig själv med att lägga upp en bild på denna satans skapelse så nu måste jag gå och rena själen och äta lacknafta eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback