go on and take a bow

hur kan man vara så trött när man har sovit tillräckligt. skulle typ kunna gå och lägga mig nu och sova ihjäl hela dan. men det ska jag inte. ska njuta av två lediga dagar för jag jobbar i helgen. fast jag har verkligen inget för mig idag och det gör mig så jäkla rastlös. varför måste jag vara sån jämt?

haha malin skulle inte vi bada idag? sa vi inte torsdag? ofta vi har koll på vad vi planerar då. jag kan typ sätta en hundring på att du inte har hittat cykelsadel-sänkar-grejen idag heller. och så är det ju molnigt?


Kommentarer
Postat av: malin

jag har inte hittat cykelsadel-sänkar-grejen, det är molnigt & jag har jobbat 10-19.. ;P glömde helt bort att vi sa torsdag. haha. ledig något nästa vecka?

2008-06-12 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback