gooood morning

vaknat till ännu en jobbdag, sen är helgen fan redan slut, sjukt att det går så fort. i fredags var vi på bio och såg the happening, skum creepy film men rolig. igår åt vi massa vattenmelon, honungsmelon och ananas och såg på Smala sussie och den är ju fortfarande så rolig att man typ kissar på sig varje gång. plus att jag fick äta den här sjukt goda chokladen, den som man fick efter vårruset, den är lätt min nya favorit. 70-procentig med hallon, man dreglar ju bara man ser den. naee dags att göra lite frukost och väcka simon. förresten fick jag lägga mig i mammas säng sista delen av natten idag för hans förkylning är fan inte att leka med så den elaka delen av mig vill väcka han brutalt med att säga att det inte finns nåt kaffe. HAHA!


Kommentarer
Postat av: S A R A

kasnke man ska prova den chokladen :] kika gärna in på min blogg om du vill se blommiga naglar ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback