grattis spanien

börjar kännas av att jag har gått upp astidigt hela veckan nu, jag är verkligen inte gjord för att gå upp kl 6 på morgonen och börja högtrycka liksom. tidig morgon imorrn med, sen blir det bättre. 3-0 till spanien nu så då blir det i alla fall inte förlängning ikväll och det är bra så man får sova. imorgon blir det ett lite kortare jobbpass och så jobbar Matilda morgon också så då har vi gott om tid att planera lördagen då vi ska hem till Sofie och grilla och sen gå ut, och för en gångs skull ska jag gå ut utan hämningar och dåligt samvete eftersom jag är ledig på söndag. haha minns typ inte ens senaste gången man gick ut utan att veta att man ska jobba dagen efter. så då får ni se upp på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback