Heej Kaaaaj, käften Börje

kvart i 6 vaknade jag, pigg som dagen. Simon åkte till jobbet, jag tittade på nickelodeon och åt frukost. gjorde matlåda, wok som vanligt eftersom jag har dålig fantasi och dåligt om tid. ska snart sätta mig ute en stund och mysa i solen. sen gå en runda på stan innan jobbet och se om jag kan göra nåt fynd. jobba 12.30 - 20.30.


sen är jag ledig till söndag, hur lovely som helst. Sanna jag antar att du läser och eftersom du hatar sms så ring mig sen så kan vi bestämma om imorgon när vi ska ut och fira studenterna (dålig ursäkt för att få dricka vin) och Malin jag ringer dig när jag har fått ordning på min hjärna och planerat nåt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag hatar inte sms, jag tycker bara att det är skönare om folk ringer när man ska bestämma nåt:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback