heja sverige.. eller skitsamma

jag ringde vårdcentralen förut så jag får komma dit imorgon. för en gångs skull var det en trevlig och vänlig sköterska som svarade, känns som att det annars mest är gnällspikar som typ hatar sitt jobb och tycker att man inte ska ringa dit. men. 10.30 imorgon.

nu har jag varit hos S och legat och snörvlat under täcket ett tag och fått åtminstone lite sällskap men han skulle iväg och kolla på matchen och jag är för seg för att åka nånstans eller träffa folk så jag får kolla här hemma med mamma och pappa och deras homies.. kunde typ inte bry mig mindre om hur det går för sverige just nu, fotboll blir fan inte roligare när man yrar. längtar redan efter att få sova, bli frisk..

tjejer. kan vi inte boka nåt nästa helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback