I still have my doubts...

...hur ska man kunna vara säker?

anyhow, superskönt med en ledig dag. cyklade till badet, var med på saras vattengympa, det är faktiskt bättre träning än man tror fast det är inte riktigt min grej. sen tränade hon till badvaktsprovet som man måste klara för att få jobba som badvakt, då fick vi sällskap av några killar som stajlade och tyckte att dom också skulle få bli badvakter och "gå runt och glida" med oss. men ja, det skulle kanske vara kul med lite lammkött haha.

sen låg vi och solade & badade lite, åt glass och när jag började känna mig rätt kokt av värmen så gick jag en sväng på stan, hittade en klänning och ett fint linne så då blev min dag ännu bättre. körde ett styrkepass på friskis, cyklade hem med mina ben som är helt off av dom här dagarna, duschat, sett på min favourite Anna skipper och om 8 min är det dags för DH! en perfekt dag helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Behöver tips om en lätt och bra träning för kroppen, har du några? Svara i min blogg! Tusen tack i förhand! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback