ja jag säger då det

jag är så trött! och varm. det typ blåser varmluft ur fläktarna in mot entrén och kassan istället för kall luft. tack för den liksom när det redan är typ 30 grader ute! men dagen har gått fort, bara en dryg timme kvar nu liksom.. haha förut kom det ett så knäppt par, dom pratade rätt dålig svenska så det kan ha berott på att dom hade svårt med språket men dom fattade bara inte vad jag ska. dialogen gick typ såhär:

dom: hej, vill teckna kort.. sånt där med bank
jag: autogiro? då är det ett års bindningstid, har ni kontonummer med er?
dom: konto? nej. kan betala här
jag: det går inte, det ska dras från banken
dom: inte från banken, kan komma och betala här
jag: men det är på autogiro, det betyder att det dras automatiskt från er bank
dom: nej, kan komma och betala här, jag ger till dig varje månad
jag: men det FUNGERAR INTE SÅ
dom: okej jag köper på bank. kan träna på alla ställen?
jag: öh.. nej bara här? du köper ju kortet här..
dom: vi vill träna i Göteborg? vi bor där
jag: men då får ni nog köpa kort där..

och så vidare. haha en del alltså, man slutar ju nästan bli förvånad. men lite kul ändå.

snart sluta jobbet, duscha, hem och mysa med älskling och sen sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback