KUL!

hatar hur man påverkas av vädret. när jag vaknade i morse stormade det för glatta livet utanför fönstret, vem får lust att gå upp då? inte jag i alla fall, jag har legat i sängen tills nu, bara orkat mig upp för att dricka kaffe. såna här dagar är bara välkomna när man är bakis och ändå inte vill gå ut eller hitta på nåt. vanliga dagar känner man sig bara ovettig när man inte går ut i friska luften. jag får dåligt samvete av att sitta inne, rastlös och irriterad. sen har dom lagt en genomgång kl 19 ikväll på jobbet, samma kväll som Sverige matchen och vi hade bestämt för evigheter sen typ att gå till O'learys då. så om vi inte är klara till halv nio så kommer jag som vanligt inte kunna vara med när dom andra gör nåt kul för så är det typ jämt. kan jag få ett åtta-till-fyra jobb tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback