my long lost penpal

till mina vänner: jag vet att jag inte har svarat på varken sms eller i telefon på typ 5 dagar men först var jag på landet och då dog min telefon och sen har jag jobbat och haft fullt upp och typ ja, glömt ringa er tillbaka. men ni tycker ju om mig ändå. ska vi gå ut i helgen?
till mina ovänner: ni ringer ju ändå inte så det gör inget att jag är so damn asocial.

fan. jag hade typ tänkt flytt, det blir kul, ta med lite av sina grejer och så köpa massa nytt fint. jag hade liksom inte räknat med att jag skulle ha så mycket skit att rensa ut först. fattart inte, varför sparar man på allt? jag har typ fem år gamla mobilladdare, hur tänkte jag när jag sparade dom men slängde mobilerna? "dom här laddarna kommer jag ha användning för. jag kan leda ström genom dom när det åskar". köpt ett fotoalbum för alla gamla kort som bara legat i en låda. sorterat mina böcker och lagt i kartonger, sorterar cd-skivor nu. känns som ett evighetsprojekt men man vill ju inte bara slänga ner allt i o-ordning för då kommer ju bli det när man packar upp också. vill bara ha klart allt packande och krånglande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback