söndagmorgon

somnade rätt tidigt igår som tur var, så jag var inte helt övertrött idag när klockan ringde. har ätit frukost, läst lite bloggar + aftonbladet. hittils är det lungt här men nyss kom en liten familj där både mamman och pappan var fruktansvärt överviktiga och då menar jag rejält, och så lilla barnet typ 2 år gick mellan dom och jag bara tänkte, hur ska det sluta för ungen? tycker det är hemskt när föräldrar missköter matvanorna när dom har barn, dom borde skärpa till sig om inte för sin egen skull så för sina barn så inte dom hamnar i samma.

fast å andra sidan var jag inne på
Linda rosings blogg nyss och hon ser riktigt förjävlig ut. hon måste ju ha tappat all vett och sans kring proportioner.. men vi bor ju ändå i sverige, vi är dom enda som har ordet lagom, kan vi inte vara lagom då? elleeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback