stackars

måste ha åkt på influensa eller nåt. fick åka hem från jobbet i söndags, mådde illa och kände mig konstig. sov hela eftermiddagen och kvällen, hade så ont i magen, huvudet, ont i hela kroppen, har frusit och varit febrig. sen sov jag till 12 igår, var uppe ett tag men jag kan inte ha varit vaken mer än 3 timmar sammanlagt igår och den tiden gick typ åt till att snyfta i telefon till simon och dricka proviva. som tur är har jag världens snällaste pojkvän som handlade blåbärssoppa och isglass till mig och sen åkte och hämtade mina föräldrar på flygplatsen för jag hade inte orkat sätta mig i bilen..


jag har sovit i ett sträck i två dygn, helt konstigt. ska lägga mig igen nu för kroppen vill inte.. och jag missar jobb, jag förlorar pengar, det är så typiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback