tandläkarskräck

var hos tandläkaren förut, jag hade jättefina tänder och inga hål, jag har aldrig haft ett enda hål så det kommer nog bli rätt billig tandvård för mig ändå fastän det kostar nu. tänkte på en grej när jag låg där i stolen, det måste ju typ vara några av ens osexigaste stunder i hela livet, bortsett från magsjuka, fyllesjuka och sånt natural disgusting saker. man bara ligger där och gapar åt en främling som lutar sig över en och så typ börjar man oroa sig över grejer som tänk om jag börjar dregla och vart ska jag titta nånstans? ska jag titta rätt upp i taket och se lite uttråkad ut eller ska jag titta tandläkaren i ögonen medan jag ligger där och gapar? haha usch jag gillart inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback