underbara sommar

trött.. men ledig! äntligen har jag lite ledighet framför mig, helgen blir helt ledig så då åker nog S och jag till landet om det är såhär fint väder. äntligen är det sommar liksom. idag ska jag bara träna, slappa och sola! ska slå en pling till Sara sen för vi hade nån halv tanke på att hänga på badet idag så man kan hoppa i och ta ett dopp när man blir för varm plus att man inte blir lika rastlös som man blir av att ligga och sola hemma.

juste så skulle jag ju förbi Jysk också, kolla på lite handdukar och sånt som tydligen var nåt erbjudande på. alltså jag tänkte på det, gud så skönt det är när man får vara ledig efter att man har jobbat mycket, man blir ju helt lyrisk haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback