äntligen kväll

jag och S var på bio i fredags och såg Sweeney Todd, som jag älskade men inte han tror jag för han gäspade många gånger. men jag tyckte den var underbar, älskar sådana filmer. och Johnny Depp. igår var vi hemma och såg på melodifestivalen och somnade tidigt. har ätit så jäkla mycket i helgen också, så mycket som jag har stoppat i mig på två dagar nu har jag nog inte gjort på två veckor haha.

jobbat hela helgen, äntligen är jag hemma och sitter här i min rosa morgonrock. snacka om jobbig helg, inte i kassan utan i simhallen. jag är helt slut. värme, massa ljud, bråk, kaxiga ungar... imorgon ska jag vara ledig och träna träna träna.

ikväll blir det bara lugnt, självklart ska vi titta på I en annan del av Köping. så bra, speciellt Tobbe haha han är Simons idol :)

image593

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback