dåligt immunförsvar?

JAG HATAR ATT VARA SJUK. hade stängt av mobilen för att få sova ut, då börjar hemtelefonen ringa kvart i 8, vad är det med folk som låter det gå 14 signaler utan att lägga på och sen ringer igen och låter det gå 14 signaler till? bara att trycka ner kudden över huvudet och försöka somna om, men det gick ju givetvis inte så jag låg och läste i en timma i Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf. den är bra hittills. innan har jag bara förknippat henne med typ fotbollsfru och Systrarna Graaf liksom.



image596


om man skulle ta och lägga sig igen. mormor & morfar skulle komma förbi tror jag. sen måste jag piggna till lite för pappa ska komma och hämta mig i eftermiddag så ska vi åka och kolla på en lägenhet som verkar fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback