Den typiska Skorpionen

googlade lite på Skorpion så nu vet jag varför jag är som jag är, dvs lättretad, drama-queen och en del andra inte så bra egenskaper...

Skorpionen gör allt i övermått.
Du hatar och älskar med sådan passionerad itensitet att ingen blir likgiltig för dig.
Du utstrålar styrka och makt och verkar ofta som en vulkan strax före utbrottet.
Skorpionen har listiga metoder att fånga sitt byte och har mani på sexuella upplevelser.
Du är maktgalen och du söker trygghet och kontroll över både ditt eget och andras liv.
Kan plötsligt ändra livsinriktning om det passar henne.
Skarpt intellekt och sarkastisk. Hon/han styrs ibland av sina starka och destruktiva känslor, såsom hämndlystnad, svartsjuka och förbittring, vilka ofta går ut över de närstående.
Måste ha stor sexuell aktivitet för att inte bli hämndlysten, svartsjuk och grälsjuk.
För att vinna din kärlek måste mannen förstå och acceptera dina intensiva sexuella behov,
och för att behålla dig måste han motsvara dem.

image622

men jag tror faktiskt att sånt här stämmer lite, kanske inte på alla men jag är nog en typisk skorpion. jag gör inte saker halvhjärtat t ex, när jag går in för nånting går jag ordentligt för det och struntar i andra saker. jag är ganska maktgalen, jag hatar att ändra mig efter vad nån annan vill, jag gör hellre nån annan stött än låter nån irritera mig. jag blir lätt grälsjuk, jag överdramatiserar. jag blir ironisk när andra blir känslosamma. jag skämtar bort saker.
det är ju inte enbart positivt, men Skorpioner är tydligen väldigt känslosamma när vi väl är det, det stämmer ju med.

Kommentarer
Postat av: malin

vet inte riktigt.. palace, otten eller hugo ;) naee men vet faktiskt inte längre om jag ska med eller inte. ska du ut?

2008-03-27 @ 19:01:05
Postat av: malin

jag sitter här och låtsas att jag har ett liv :D men ska logga in på msn nu baara för din skull.

2008-03-27 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback