...

jag har liksom fortfarande inte kommit iväg än. jag vill inte pulsa fram i snö, jag vill gå med ballerinaskor i solen. jag vill till Turkiet. jag vill vara på landet, sola på bryggan, grilla och allt sånt. jag vill inte ha mer vinter..

jahaja, men nåt bra då..? igår skrattade jag iallafall en gång, för när jag skulle släcka taklampan höll jag på att ramla ur sängen och skrämma livet ur Simon för att jag skrek rakt ut och då skrattade jag av skadeglädje åt att han blev rädd. men det dåliga var att nu har jag avslöjat mig. jag brukar inte orka resa mig ur sängen för att släcka lampan så därför brukar jag ta en bok eller en fjärrkontroll och liksom hänga ut ur sängen och slå till lampknappen på väggen. jag skulle göra det igår med men som sagt jag siktade lite fel och nu har han insett att jag är så lat att jag inte orkar gå upp ur sängen för att släcka ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback