hur svårt kan det va lalalala

Linda Bengtzings melodifestivalsbidrag är verkligen värsta.. vad säger man, slagdängan? jag hoppas på henne eller Charlotte Perelli. jag har redan Hur svårt kan det va på hjärnan, kan slå vad om att den kommer bli en hit på krogen också eller vad tror ni ?

man väntar ju med spänning, jag har faktiskt följt melodifestivalen hittills men jag jobbar på lördag så jag kanske inte hinner hem, kände mig faktiskt lite förtvivlad över det men sen kom Marina med den smarta idén att det går ju att spela in! så eftersom vår video är gammal och puckad får jag väl säkra med att säga åt Simon att spela in hemma hos dom också haha


image599

eller

image600

?

Ingen annan kan iallafall vinna enligt mig, jag tycker inte dom andra bidragen som är kvar är värda att räknas in. dom är inte schlager helt enkelt. jag visste inte att jag var ett sånt melodifestivalsfan..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback