I need to do what I feel like doing

nu har jag lekt lite på bloggen det vart ju ganska fräsigt, som dom coola kidsen sa när jag var typ 11. ska snart hoppa in i duschen, har faktiskt inte duschat sen jag tränade och det har gått en stund nu. men det var superskönt att träna fast jobbigt efter att ha varit sjuk. på lördag har jag vart ifrån jobbet i fem dagar, vilket jag nog behövde men sen får det bli en nystart det är ju inte så att pengarna ramlar från himlen precis.

Always saying little girl don't step into the club
well I'm just tryin' to find out why
cause dancing's what I love

Baby don't you wanna dance up on me
o another time and place
Oh baby don't you wanna,dance up on me

image612


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback