jag är random och jag står för det

nu är jag hemma från den här jobblösa dagens roligheter, tränat och gått en sväng på stan, köpt ett nytt ljust nagellack eftersom jag haft sönder dom andra två i mina desperata försök att få upp locket på dom. funderade på att ringa till Sanna men kom på att hon nog inte slutat än.



hade förresten inte så stor koll på henne i söndags på Otten men det kan ju ha berott på att mitt humör höll på att rinna över, speciellt när jag blev knuffad av en brud klädd i nästrumpor och magtröja som såg ut som en prostituerad raveare men ändå dansade på det "kommersiella" golvet. herregud antingen lyssnar man på den musikstil man går in så hårt för att klä sig efter, eller så klär man sig som normala människor och står för att man lyssnar på Rihanna och Basshunter som alla andra random. är man random kan man väl stå för det?

förresten Sanna vill du gå och äta romantiskt middag på restaurang med mig igen i helgen? :)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har inte jobbat idag, ligger hemma i sängen o har feber o är förkyld:( men det skulle vara jättemysigt med en romantisk middag i helgen, bara jag mår bättre så!! :D

2008-03-26 @ 16:52:31
Postat av: malin

jag vill också gå på romantisk middag med dig ;(

2008-03-26 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback