like a star, like a hero

jag måste sluta ha dåligt samvete. liksom nu har jag dåligt samvete för att jag varit hemma och sjuk i 2 dagar dvs. inte jobbat och absolut inte tränat. så nu känner jag mig helt värdelös och onyttig fastän jag inte skulle kunnat jobba eller träna..

jag tror jag slipper jobba påskafton iallafall. skönt, då kan vi åka till landet som vi tänkte.
vill vara ledig i helgen, ska jobba lördag kväll + söndag. men det blir ju bra pengar.


MEN JAG VÄGRAR MISSA HELA MELODIFESTIVALEN PÅ LÖRDAG KVÄLL!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan svejsan din sjukling ! Hoppas att du mår lite bättre ! Ja sa ju åt dig sist att man inte ska träna när man mår dåligt ,,, =) ! Krya på dig kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback