see i'ma tell you like you told me, cash rules everything around me...

kom nyss hem från landet,vi har varit där igår och idag. det var jätteskönt, ätit massa godis, sett på tv och bara slappat. jag ville inte åka hem men jag jobbar imorgon, 9 till halv 8 mördarpass. därför kan jag heller inte gå ut ikväll med mina vänner, då dör jag imorgon.. men eftersom Therese fyller år så blir det fest för henne i relaxavdelningen imorgon, sen tydligen utgång med och jag är ledig måndag så det låter ju helt okej :)

väntar på att Simon ska komma tillbaks, hanär på Åby krog och hämtar mat åt oss. jag vill se den där serien Chuck som börjar nu kl åtta med, den verkar bra. så det blir väl så den här kvällen ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback